lørdag 9. februar 2008

En velldig sen oppdatering fra julebordet...

Før jul bestemte vi gutta i mokkabønner å avslutte før jul med et skikkelig julebord.
Øyvind og undertegnende tok seg av alt fra planlegging, inkjøp og stilling av lokaler, mens de
andre bare var villige deltakere (Ruben var med å hentet bord)...





...men på den store kvelden måtte alle hjelpe til

En av ingrediensene til ribbe er selvfølgelig surkål (venstre)
tro det eller ei, ruben skreller poteter!!

Ribba er nesten klar, jeg tror de over også er klare for ribbe...
Men hva er det mitt øye skuer! pizza, fysj, også på julebordet og alt tilng


Festen er i full gang, og stemninga er på topp

Etterpå litt deser med is og snæks

Det ser ut som undertegnede har vokst fra den smokingen der...


Martine holder herrenes tale


Uff da, det ser ut som ølet begyner å synke... aass uden,

nei da det er ikke alkohol i ølet, de er altid sånn...

Festen er over, og det er bare opprydninga igjenn... gjett hvem som tok seg av det??


Helt riktig det var meg og Øyvind det + et par andre frivillige. (det var jeg som tok bildet, og
Øyvind var travelt opptatt med rydding)

Takk for et hyggelig pokerår og julebord!
Hilsen meg (ola johannes)

2 kommentarer:

Martine sa...

jeg vil bare kommentere det faktum at det ikke bare var gutter tilstedet... Og at jeg holdt tale.

MOKKABØNNER sa...

Til ære for deg (evt. oss da..) Martine la jeg ut talen din. Så da er det iallefall ingen tvil om at du også var der.