tirsdag 20. mai 2008

Förlorat och hittat

...a.k.a. "tapt og funnet" eller "gjenglemt".

Dette er mer en intern melding enn en offentlig utredning av hva vi har gjort i det siste. Men, dette internettet er visstnok en effektiv kommunikasjonskanal. So here it goes:



Innhold:

1 stk genser type "Athletics department" (Ruben?)
1 stk russelue med navn "Rapunsel" (Karl Oskar?)
1 stk spill type "Kokklimonke"
1 stk skummelt strømspill type "Xtreme Reaction" (Mathias B.?)
1 stk caps type "www.fallskjermjeger.no" (Ruben/Simon?)
1 stk lue type "Los Angeles Dodger" (Simon?)
1 par solbriller type "pilotbriller kjøpt på gatesjappe" (Karl Oskar?)
1 par vanter type "Thinsulate"
1 stk USB-memstick type "Imation 2.0GB"
1 stk Fingerboard
1 stk lokk type "lokk til Statoil-koppen 2008"
1 stk venstre-vott str 11
Diverse tomme flasker, penner og annet rask

Uavhentede ting vil bli solgt på auksjon hos meg 01.07.2008 hvor inntektene vil gå til sultne serviceelektronikerlærlinger med hjemadresse Bjørkli, 2335 Stange.





For å gjøre denne posten litt mer interessant kan jeg legge til at jeg i tilegg til overnevnte hadde 2stk trøtte gutter kvelden den 17.05, men de har visst jeg også mistet....



-Øyvind

Postscript: Som en liten kuriositet kan jeg legge til at dersom du "googler" "mokkabønner" finner du denne bloggen som niende treff. Ikke dårlig!

7 kommentarer:

Ruben sa...

Jeg caller Athletics department genseren, minnepennen tror jeg er min (er det med sånn "integrert" nøkkelknippe driit?) og fingerboardet er en gjenstand som har fulgt meg gjennom tykt og tynt...Altså min!

SOLVEIG sa...

kokelimonke er svensen's! :P

Marie sa...

sorry at jeg trenger med inn på privaten her, men det var så morsomt!eller morsommt, elns..uans tenkte at siden mathias allerede har offentliggjort passordet til bloggen deres, er den vel ikke så altfor privat lenger

MOKKABØNNER sa...

jeg må si en meget viktig ting her nå Marie! det er ikke jeg som har offentlig gjort passordet! det er vår gode venn Hannes! men jeg slettet det innlegget så fort som over hodet mulig, så man skal være virkelig flink ved å få greie på det! ha en fortsjatt trivelig kveld:D

Anonym sa...

Haha mathias, beskylt for å offentliggjøret passordet, du som har gjort så mye for skjule det. Jaja utakk er verdens lønn vet du mathias. (jeg hadde sterkt vurdert og legge ut passordet i denne meldinga her og, men da hadde vel du sletta denne og ratt)
Men om det jeg egentlig skulle komentere: det lokket til statolkopp type 2008 kunne jeg gjerne tenkt meg. Jeg byr en tier her og nå øyvind, så får vi se om den riktige eiern dukker opp før 01.07 da (eller kanskje jeg bare skal utgi meg for å være eiern, så sparer jeg tiern pluss att jeg får den før, genialt)
alle har sikkert skjønt det, men jeg sier det for det, ikke lenger anonym: ola johannes

Anonym sa...

TRIVELIG! hannes,det med statoil koppen kan du bare stikke å spørre etter på statoil, det gjorde jeg. da fikk jeg nytt lokk gratis:D trivelig var det!
mathias

Anonym sa...

HÆÆ!!? er det sant mathias??
Da får jeg trekkebudet tilbake, og prøve meg på statoil jeg og. Men mathias, er du sikker på at det vil funke for meg a? de må sikkert åpne en helt ny kopp, og masse styr, hadde jeg jobba der hadde jeg aldri gidda det for en dust som hadde rota bort lokket sitt. Og desutten har du sikkert mye mer sjarm enn meg, og får mye mer vellvilje på grun av ditt useende..
konklusjon: det er sikkert ingen vits å prøve seg på nytt statoillokk, budet blir stående.