mandag 7. april 2008

VINTERTUR!!!!!!

hellousen mine venner:D

Jeg sitter her i min alt for store arbeidbukse og lengter tilbake i tid. I løpet av helga har så og si hele mokkabønner gjengen vært på tur med freak gjengen. Det var VIRKELIG trivelig. vi storkoste oss med alt fra trapplønsj, badstuekos , ski/snøbrett, tå/gulv/ørevoks slikking, og tilslutt men størst: guds nærvær. og masse, masse mer:D
Helgen har med andre ord vært knall bra!!
jeg skulle gjerne hatt en hau med bilder her nå, men det får oppdateres senere (når andre folk har lagt ut på face O.L) skjønner?
...
så folkens! gre håret, rens øret,et marsipan, flyg i skogen og len deg tilbake og slapp av. BILDER KOMMER!!


mvh. din venn : Mathias

4 kommentarer:

Unknown sa...

Mathias, visste ikke at du blogget! Så trivelig. Hørtes ut som dere hadde en bra tur også!
Fred ut pastorsønn! :)
Rakel
http://rakle.blogspot.com

MOKKABØNNER sa...

NEI!! Mokkabønner sa ikke
Ola Johannes SIER:::::

Næ det skjer ting jo mathias, har du til og med skrevet om oss, det ekke verst. Og når det gelder de bildene, så tror jeg nok det er mer enn nok få facebook allerede... Beklager rotet øverst, men jeg kan da ikke alltid utgi meg på veine av oss vet du

MOKKABØNNER sa...

flott hannes. jepp, jeg er fult klar over det. har bare ikke så myetid om dagen! kanskje jeg fikser det senere i kveld;D men hannes! det er jo ikke værre en å skrive sitt navn til slutt! slik som dette:
mvh. mokkabønne mathias.
ps. det høres i grunn litt ut som vi er en gjeng med hasjrøykere?!altså pg navnet! er det bare jeg som har tenkt den tanke?!

MOKKABØNNER sa...

Harsrøyker sa...

Nei mathias, det er ganske annerledes. Men jeg har faktisk aldri tenkt den veien før jeg heller faktisk!! enda jeg tenker alldri så mye galt... Grunnen til at vi valgte akoratt det navnet var vel fordi det var så totalt meningsløst, og det nesten ikke var mulig å tolke det som noe særlig annet logisk, som hvis vi hadde tatt flyboys eller pokergutta eller noe sånt.
men apropos hvem som sier ting og sånt, så går det kanskje ann å bruke openid, eller navn/nettadresse eller noe sånt kanskje?? har aldri prøvd det jeg