søndag 2. desember 2007

En liten komentar til komentaren nedenfor

Jeg vil bare minne innsenderen av forige innlegg om at denne bloggen ikke har noe med pokerspilling å gjere. Du husker da godt når vi prøvde å finne på navn til bloggen, med forslag som.. eh ja vi skal kankje ikke nevne alle, men det hadde i hvert fall ingenting med poker å gjøre. Men i allefall, jeg har iallefall et flertall av gruppens medlemmer i ryggen når jeg sier at vi IKKE skal ha noe utkastelse av gruppa bare fordi de ikke gidder å bli med på enda en runde gørrkjedelig poker. Desuten blir det ikke noe poker neste gang heller, blir det vel, da er det jo julebord hos Øyvind, så poker er nok ikke en tradisjon vi kommer til å fortsette med.

Selvfølgelig sjekjedde det en feil da jeg skrev dette, kom borti en knapp eller noe sånt så avsnittene ble litt rare. 
Men dette var, hvis det er leslig, og man ser bort i fra utallige skrivefeil,, rettet MOT ruben, og er skrevet, på veine av grasrota i gruppa av Ola joHannes (får håpe grasrota er enig)

1 kommentar:

MOKKABØNNER sa...

takk for støtten min gode venn.. men ruben er elsket. han må bare kunne styre sine utaleser. vi vil vel ikke at denne gruppen skal splittes??